sun

fredag 11 mars 2011

Tandblekning

Sitter just nu på min sängkant med tandblekning i hela käften. Det är meningen att jag ska städa mitt rum, vilket jag skulle ha gjort innan idag. Men har inte kommit så lång med de måste jag erkänna. Men får väl ta tag i de nu snart. Allt för att fördröja tiden med tandblekningen. Gillar inte den alls, tortyr med andra ord.

För er som bryr sig så använder jag mig utav "Easewhite". Fick ett sånt kit utav mamma på min födelsedag förra året, otroligt att där är så mycket gelé kvar. Den första har precis tagit slut. Är fruktansvärt nöjd med resultatet!

Vill även varna folk om att du med känsliga tänder (som mig) kan få kraftiga ilningar. Men stå ut, de är värt de!

2 kommentarer:

  1. Ska du titta på melodifestivalen ikväll??
    Isf vem tycker du ska vinna?? :D

    p.s glöm inte rösta på mina chips idag ;)
    http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli
    vore super snällt :D kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, att bleka tänderna kanske inte är det skönaste, men det är ju resultatet som räknas, hehe

    Johanna

    SvaraRadera