sun

söndag 20 mars 2011

Hej mina vänner!


Lite kaos på bloggen just nu. Vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut & som sagt villiga designers är jäkligt välkomna att maila mig!

Denna helgen har vart ganska seg. Har vart trött så inte orkat göra så mycket. Men en sväng hem till stockholmahuset på kyrkbacken blev de igårkväll iaf! Där bjöds de både på mat och semlor, om inget annat så kaffe i mängder! Me like.
Vi pratade lite smått om att kanske starta upp en liten klädkollektion. Det är något jag hade tyckt var superkul! Sånt gillar jag skarpt. Även om det inte är världens enklaste, så är det i alla fall värt ett försök tycker jag.
Idag har jag bara legat i sängen hela dagen. Snacka med min fina hjärtevän innan, så jag drar nog tillbaka till stockholmahuset för mer kaffe idag. Sen måste jag plugga! Har så mycket prov denna veckan.. Yesyes, men får väl börja göra ve mig nu lite. Jag SKA blogga mer sen :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar